tirsdag 5. oktober 2010



LUKKET HØSTKVELD MED MINIFOREDRAG!
Tirsdag den 19. oktober kl. 19.00 inviterer vi til en hyggelig kveld hos oss i høstmørket. Vi får besøk av vår nye leverandør på skjønnhetsproduktene "Burt´s Bees". Burt’s Bees er den mestselgende merkevaren på naturlig hudpleie i USA. De har nærmest kult-status i USA, Asia, Australia, Canada og UK, og har nylig blitt valgt til ”verdens grønneste firma” i en stor brukerundersøkelse. Du vil få mulighet til å prøve produktene, samt at det blir en overraskelse for noen av dere ut over kvelden! ü Ellers har vi fått inn mange nye og morsomme varer. Benytt sjansen til å starte julehandelen litt tidlig. Det blir som vanlig snacks og forfriskninger!

Meld på deg og dine venner til eveline@coreliving.no

Håper vi sees! Hilsen Eveline, Katherine & Pia i 13

2 kommentarer:

  1. Åh, heldige den som kan være med på det da!Jeg bor altfor langt unna nr 13 altså.Hører at Førstegasellen har vært på besøk, og ojojoj så mye fint dere har!Neste gang jeg er i traktene skal jeg definitivt legge inn et besøk!!!

    SvarSlett
  2. Huff og huff og dette så jeg først nå. Jeg hadde jo lyst til å bli med på dette. Jeg kommer neste gang. Jeg bor ikke langt unna også jobber jeg jo i "Elleville" Tønsberg. Jeg melder meg herved som følger.......

    SvarSlett